Music

sobota, 30 sierpnia 2014

Liebster Award

Dziękuję za nominację, Croyance Wertus , Monika Haczyk i Dramione Grafoy

Na czym polega Liebster Award? Od nominującego dostajemy zestaw 11 pytań, na które opowiadamy w poście. Nominujemy kolejne 11 osób i wymyślamy 11 pytań, na które wymienione osoby mają odpowiedzieć.

Pytania od Croyance:

1.  Jaki są Twoje ulubione pairing Potterowskie?
Odpowiedź: Jeśli chodzi o parringi stworzone przez J.K. Rowling to na pewno Hinny. Nie jestem tego wielką fanką ale jeśli oglądam film to przy ich scenach zawsze wzdycham. Bo oczywiście moim ulubionym parringiem (niestety FanFiction) jest Dramione. 

2.  Ulubiona książka (nie "Harry Potter")?
Moi bliscy znajomi wiedzą, że znam "Igrzyska Śmierci" od deski do deski. Kocham tą książkę równie mocno jak i Harrego Pottera.

3.  Jakie masz hobby, co robisz w wolnym czasie?
Jest to czytanie. Czytam wszystko, począwszy od nudnych artykułów w gazetach,przechodząc do opowiadań i skończywszy na książkach fantasty.

4.  Ulubiony film?
Oczywiście Harry Potter i Igrzyska Śmierci. Nie zaskoczę Was, pisząc także że kocham film "Gwiazd naszych wina". Ale od niedawna moje serce należy także do filmu "Życie" w reżyserii Teda Demme (nie wiem jak to się odmienia). Film jest z 1999 roku. Na prawdę polecam, świetna historia.

5.  Jaki masz znienawidzony przedmiot w szkole?
To w stu procentach fizyka. Było wiele niemiłych sytuacji z nauczycielką, która, jak się w czerwcu okazało, nie wiedziała jak mam na imię. Dziwne acz nieprzyjemne zjawisko.

6.  Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie?
Mam dwa psy - berneński pies pasterski oraz kundelek- i małego żółwia wodnego.

7.  Od jakiego czasu piszesz opowiadania?
Od trzech lat. Kocham pisać i wymyślać przeróżne historie - te zabawne i te już mniej sympatyczne. Piszę kilka książek naraz. Mam nadzieję że coś kiedyś z tego będzie.

8.  Do której klasy idziesz od września?
Od września idę do drugiej klasy gimnazjum. Tak, jestem jeszcze małą dziewczynką. Ale nie wstydzę się tego.
9.  Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Och, jest ich wiele. Ale mam takie dwie do których mam sentyment, choćby nie wiem ile razy leciały w radiu.
Jest to "Never let me go" Florence oraz "Perfume" Britney Spears. Lubię z resztą większość piosenek Britney (m.in. Toxic, Everytime) ale do Florence przekonałam się dość niedawno. Zapraszam serdecznie do posłuchania tych piosenek.
10.  Ukochana maskotka z dzieciństwa to...?
"Pan Szczurek bez wąsa, z wąsem". Dostałam tę maskotkę mając 3 lata, będąc w szpitalu; od dziadka na urodziny. Pokochałam go od razu i wszędzie ze mną był. Dziś jest także ze mną ale już nie w tak dobrym stanie jak kiedyś.
11.  Jakie miasto/kraj chciałabyś zwiedzić? 
Pragnę odwiedzić poraz czwarty Włochy, ponieważ ciągnie mnie do Mediolanu, Ateny - bo to mój Boski rodzic (córka Ateny pozdrawia fanów PJ) oraz Paryż.... bo to miasto zakochanych. 

Pytania od Moniki Haczyk:

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Ponieważ moja wena buzowała we mnie niczym hormony ;)

2. Co sądzisz o askowych fejmach?
Nie śledzę na asku takich ludzi.

3. Co cię denerwuje w ludziach?
Gdy są bardzo obrażalscy. Tylko ja mogę się obrażać.

3. Czy przyjaźń damsko-męska według ciebie istnieje?
Kiedyś uważałam że tak ale od kiedy mój przyjaciel zaczął spotykać się z dziewczyną czuję zazdrość.

4. Gdzie trzymasz pomysły na posty?
W notatkach w telefonie ;)

5. Czy starasz się odżywiać zdrowo?
Nie. Nawet tego nie ukrywam. Kocham jeść jabłka, ale przecież chipsy... takie chrupiące....

6. Masz jakieś lęki/fobie?
Anarchofobia - chyba tak to się pisze - strach przed pająkami. Boję się motyli ale tylko niektórzy wiedzą dlaczego.

7. Co byłabyś w stanie zrobić dla swoich bliskich?
Zdecydowanie nie wszystko. Nie cenię sobie tak bardzo ludzi jak niektórzy.

8. Ulubione miejsce, w których najchętniej przebywasz?
Mój ogród. Ale wolę tam przebywać gdy jest chłodno.

9. Czy często twoje przyjaciółki proszą Cię o radę?
Zapytajcie Niallen ;)

10. Co zazwyczaj robisz w deszczowe dni?
Piszę. Wtedy moja wena jest na skraju wybuchu. Piszę tak że czasem mam połamane paznokcie.

11. Wspomnienie, którego nigdy nie zapomnisz?
Dużo jest takich, choć jeden przykuwa uwagę. Ale nie mogę wam tego zdradzić ;)

Pytania od Dramione Grafoy:

1. Jaka jest twoja ulubiona postać ? Dlaczego ?
Moją ulubioną postacią jest Severus Snape, Syriusz Black i Hermiona Granger oraz Draco Malfoy. Malfoy - bo wiadomo przystojny ale kocham go za to jaki jest. Hermiona, gdyż jestem troszkę do niej podobna (tak, wiem piszą tak wszystkie fanki Dramione ;) ). Syriusza uwielbiam tak po prostu a Snape'a lubię za to że obdarzył tak wielką miłością Lily.

2. Prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga?
Nawet trzy :D jennifer-anastazja.blogspot.com
niezgodna-igrzyska-smierci.blogspot.com
bez-cenzury-lady-h.blogspot.com

3. Długo piszesz?
Piszę od trzech lub dwóch lat.

4. Skąd bierzesz natchnienie na pisanie ?
Z moich snów :D Bywają często okrutne przez co nie mogę spać.

5. Ile masz lat ?
Czternaście, kończę 5 listopada.

6. Ulubiona Książka ? ( nie Hp )
Igrzyska Śmierci.

7. Masz rodzeństwo ?
Siostra przyrodnia młodsza o 13 lat.

8. Ulubiony film ?
Charlie

9. Jakiego typu lubisz opowiadania ?
Fanfiction, popularne, z happy endem chociaż czasem lubię po smutać ;D

10. Ulubiony Parring?
Dramione oraz Pansy i Harry xDD nwm jak to się pisze.

11. Od kiedy piszesz?
O matko, dwa razy to samo pytanie :O od trzech lat.

Nominuję:
1.Elizabeth Bluerlike - "Elsa i Jack Love"
2. Kathrine Queen - Nowe Życie. Dramione
3. Dawid Cyls - Akademia Żywiołów
4. Evenstar - Hogwart naszymi oczami
5. Madeleine Youngblood-Historia Siedemnastolatka z Ósemki
6. Wilk -Ciemna Strona Dramione
7. Natalia G - Jedna iskierka nie rozpali płomienia
8. Aleksandra Sieja - Severus i ja
9. Bellatrix Lastrange - Hogwart i Huncwoci
10. Vik.A. - Istnienie Dramione
11. Mackenzie Carol - Angels Or Demons? Your Choice....

Pytania:

1. Ulubiony kolor? I dlaczego ten akurat? Z czym ci się kojarzy?
2. Co poczułbyś/łabyś, wąchając Amortencję?
3. Dlaczego właśnie o tym piszesz bloga?
4. Co robisz gdy jesteś zdenerwowany/na?
5. Masz swoich fanów wśród znajomych?
6. Co sądzi rodzina o Twoim blogu?
7. Jesteś tolerancyjny/na?
8. Umiesz pogodzić się z przegraną?
9. Co chciałbyś/łabyś robić w przyszłości?
10. Czy chciałabyś/łbyś założyć w przyszłości rodzinę?
11. Jesteś typem impezowicza?

Mam nadzieję że odpowiecie na nie :D
Pozdrawiam 
Lady H.

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń