Music

wtorek, 12 sierpnia 2014

Wstęp

Hejka! Witajcie! Jestem Lady H., a to mój kolejny blog pod tytułem:
„Ile trzeba zrobić by odzyskać straconą szansę”
Jest to opowiadanie mówiące o wielkiej miłości, jeszcze potężniejszej nienawiści dwójki piętnastolatków.
Ich przyszłość zostaje zaplanowana przez samego Czarnego Pana, który okazuje się ojcem Hermiony Granger którą tuż po narodzeniu i śmierci partnerki, podrzucił parze mugoli w szpitalu. Zapraszam na mojego kolejnego bloga Dramione dość podobnego do pierwszego (dramionewiki.blogspot.com) a w nim znajdziecie wiele podobnych zjawisk:

-Syn Snape’a – Andrew Lucjusz Severus Snape
-Siostra Draco- Kathleen Narcyza Malfoy
-Wojna między dobrem a złem

I oczywiście miłość naszych głównych bohaterów, Draco i Hermiony.
Nowe postacie które wystąpią w tym blogu: (oczywiście nie podam wszystkich)

-Córka Snape’a – Lily Anabeth Snape
-Arthur Malfoy  (nie powiem kto to J)

Ten blog nie będzie nawiązywał do poprzedniego jednak będą się pojawiały te same postacie stworzone przeze mnie.

Ogólnie nie będę wam zdradzać całej fabuły ale mam nadzieję że choć trochę postaciami was zaciekawiłam ;)

Do zobaczenia i wyczekujcie wpisu o bohaterach opowiadania

Całuski
Lady H.

5 komentarzy:

  1. Wspaniały wstęp x *O* Czekam na next i dodaje się do obserwatorów <3 Ja tu zawału dostanę za chwilę :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, tylko nie umieraj! mój jedyny czytelnik musi być żywy <3

      Usuń
  2. Zapowiada się ciekawie weruś =D
    wiesz kto to?
    Czekam na rozdział zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, dawno temu czytałam jedno opowiadanie, w którym Hermiona była córką Voldka, bardzo lubiłam bloga i jego autorkę, więc będzie to miły powrót do dawnych czasów xD

    OdpowiedzUsuń