Music

niedziela, 7 września 2014

Nowości na moim blogu - WAŻNE INFORMACJE DLA CZYTELNIKÓW

Witajcie!

Na początku mam ochotę wam wszystkim przedstawić .... ZWIASTUN!
Jest to troszkę skrócona wersja (czytaj: bardzo skrócona xd) wstępu i prologu. Postaram się go dodać do zakładek, na blogu :D
Oto link:  https://www.youtube.com/watch?v=a3ZuecYrV3I

Kolejną nowością stworzoną dla was jest mój Ask na którym możecie zadawać mi nieskończenie wiele pytań a ja będę na każde odpowiadać :)
Oto link: http://ask.fm/LadyHblog

Mam także dla was link do mojego gmaila jeśli nie chcecie pytać publicznie to możecie pisać tutaj.
Oto gmail: dramione.love.3@gmail.com

Jak zauważyliście dodałam ankietę. Chcę w ten sposób sprawdzić jaki parring mam częściej opisywać a jaki porzucić od razu. Macie czas do 30 dnia września. Później będzie inne pytanie, tym razem związane z Dramione :D

Muzyka także jest. Pytałam się jaką chcecie muzyke na blogu jednak żadnego komentarza z propozycjami nie dostałam. Mam nadzieję że mój wybór przypadnie wam do gustu. Jest to muzyka z reguły spokojna i o miłości ale jest też trochę innego gatunku ;)

To tyle, jeśli chodzi o sprawy organizacyjne.
Dziękuję moim cudownym Betom i życzę powodzenia nowej becie, Welonice :3
Mam nadzieję że dalej będziecie przeżywać razem z naszymi bohaterami, przygody w Hogwarcie.
A zdradzę tyle że będzie się działo :D
Serdecznie zapraszam na rozdział szósty (może dziś, może jutro, może pojutrze)
Lady H.

7 komentarzy:

  1. Pierwszykomentarzniemaczasunaspacje !!!!! :O
    Noo kochana :D Blog zajebisty <3 czekam na rozdział z niecierpliwością <3 Mam nadzieję, że pojawi się niedługo <3 No to ten nie przedłużam <33 :* A co do muzyczki ? Wybór świetny <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Link się nie otwiera

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto rb zwiastun?

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim programie robiłaś zwastun?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, ten nagłówek jest powalający!


    zaobserwowałam twój świetny blog :)



    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń