Music

sobota, 28 marca 2015

LIEBSTER AWARD

Jako że już byłam nominowana do Liebster Award to nie będę przypominać o co chodzi. 
Nie przedłużając... zostałam nominowana przez Pure Blood to odpowiadam zgodnie z zasadami na pytania. Zapraszam do czytania tego jakże nudnego wpisu.
Pozdrawiam Wszystkich którzy wyczekują mojego wpisu.
Lady H.

1. Jaka książka najbardziej ci się podobała, biorąc pod uwagę przeczytane w tym roku?
 
Więc... Moją jedyną przeczytaną książką w 2015 roku jest trzecia część Igrzysk Śmierci pod tytułem "Kosogłos". Przeczytałam ją dziewiąty raz ale coraz bardziej rozumiem ją. W bieżącym roku nie przeczytałam poza nią żadnej książki (soreczka, Zostań jeśli kochasz przeczytałam ale ciii xdd) bo zaczęłam czytać blogi. Będę zgapiać od innych więc przygotujcie się na uczucie deja vu :3 xd
 
2. Ulubiony kanoniczny i niekanoniczny parring.
 
Really? Oczywiście że Sevmione XDDD Dramione i lubię też mój własny parring: Kathleen & Andrew. O kurdałkę, zdradziłam jeden parring! I na dodatek wpadłam w samo uwielbienie! Wiecie jakie to wspaniałe uczucie?!
 
3. Ulubiony zespół/ wokalista.
 
Zespół to Coldplay a wokalistów to za dużo by wymieniać :P Lorde i ogólnie wszyscy co zaśpiewali do Igrzysk  Śmierci ;3
 
4. Jakiego kosmetyku używasz najczęściej?
 
Ekhem.... to nie blog modowy ale maluję tylko rzęsy jeśli pragniecie to tak bardzo wiedzieć xd
 
5. Ulubiony przedmiot w szkole.
 
Przerwa się liczy? ;d
 
6. Kiedy masz urodziny?
 
5 listopada Skorpioniki. Mamusia Skorpionica pozdrawia!
 
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
 
Tym kim teraz jestem. A tak na serio to nigdy się nad tym nie zastanawiałam... żartuje, codziennie zastanawiam się jak to będzie gdy skończę szkołę i pozostane bezrobotna bo nagle uświadomię sobie że koniec z marzeniami ;___;
 
8. Największe marzenie EVER?
 
 Ojoj... chyba spełnić wszystkie marzenia :'')
 
9. Jakiej emotikony używasz najczęściej?
 
Wszystkie emotki które pojawiły się w tym poście nie trafiły tu przypadkowo :'')
 
10. Jakie miałaś postanowienie noworoczne?
 
Nie mieć postanowień.
 
11. Kogo najczęściej oglądasz na YouTube?
 
A oglądam zwiastuny blogów i filmiki o Dramione więc nie mam konkretnego ulubionego kanału ;d

 Nikogo nie nominuję więc jeśli chcecie być nominowani - napiszcie na dole w komentarzu a ja dodam nominację ;3 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz